Menu

Med fokus på kreativ marknadsföring, PR och reklamproduktion

Varför heter ni Okidoki?

Försök själv beskriva ditt företag i ett enda ord. Det kan vara nog så knepigt, eller hur? Men det kan vi. Okidoki är en bra sammanfattning av vårt sätt att jobba. Vi löser det. Vi ordnar det. Det fixar vi. Det är också ett löfte, ett ja, till säkra leveranser, hög kreativitetsnivå och kostnadseffektivitet. Oavsett om uppdraget eller kunden är stor eller liten. Våra medarbetare är mångsidiga med spets inom sina respektive favoritområden – copy, print, expo, PR, varumärken, webb, foto och rörligt.

Himlen är målet men inget husbygge börjar med ett vackert tak

När vi träffar våra kunder för första gången vill vi gärna veta så mycket som möjligt om vår blivande uppdragsgivare. Vi erbjuder en analys som skapar plattformen för det framtida gemensamma marknadsarbetet. Den har både våra kunder och vi nytta av. Det blir en lönsam investering.

Vilken är din målgrupp och hur vill du nå den?

Jämför gårdagens media med dagens. Och morgondagens. Känns det jobbigt att hitta rätt? Vi kan hjälpa till. Annonsen i lokaltidningen kanske fortfarande har sitt värde. Men hur ska den kombineras med det som sägs på webben, vid muntliga presentationer eller under events? Vi har svaren beroende på hur ditt företag och produkterna ser ut. Och målgruppen. En sak är säker i alla fall. Aldrig förr har det varit så kostnadseffektivt att utnyttja moderna media för att säga så mycket till så många.

Du har produkten och affärsidén. Vi har kunskapen och verktygen de förtjänar.